Senin Kendin Güzel

Bir tatlı miniğin daha doğum günü var bu gün demek ki.. Butik bir okul olduğumuz için günde sadece bir doğum günü yapılıyor okulda😊 Tüm gün o gün doğan kişinin var oluşunu, yeni yaşını kutluyoruz tüm içtenliğimizle.. İyi ki varsın diyoruz tüm gün ona.. Bu günkü doğum günü olan minnakımızın kostümü dolabına asılmış💕 Sadece doğumgünlerinde ve kostümlü partilerde kostüm giymeleri uygun okulumuzda.. Diğer günler kostüm giyenler olduğunda bir yolunu bulup ikna eder, normal kıyafetlerle yaşatırız günü.. Yasak değil, ikna ile.. Evde giysinler diledikleri kadar.. Benim çocuklarım da kostüme bayılır evde.. Ama okula kostümle geldiğinde işin rengi biraz değişiyor.. Sosyal ortamda giydiği kıyafeti bu kadar önemsememeli çocuklar bizce.. Hemen her gün okulda bizden aldıkları ciddi bir mesaj var. "Önemli olan kıyafet değil, güzel olan, değerli olan sensin". Bu özgüven için müthiş önemli bir mesaj.. İçimizde kalan çocukken pek de giyemediğimiz şeyleri, onlara toplum içinde yaşatarak bazen yanlış mesaj verebiliyoruz, yapmayalım😔 Kıyafetin kirlenmesi, takımın bozulmaması,saçına başına sürekli özen göstermek, bir sosyal ortamda "teyzesiii bak oğlum ne giydii"  gibi huylarımız olursa çocuk o kıyafetle hoş olduğunu düşünüyor😔 Eşime bazen sorarım güzel olmuş muyum diye.. Bana hep aynı cvbı verir "senin kendin güzel".. Bir düğün için 2 ay önceden enfes kıyafetler diktirilen bir Anadolu şehrinde büyüdüm ben.. Bilirsiniz.. Kim ne takmış ne giymiş müthiş önemliydi.. Ve bitmiyordu bu yarış özel günler dışında da😳 Ama Ankara'da ben herhangibiriyken, biri nin bana "senin kendin güzel" demesi inanın çok iyi geldi🌺 Ve o biri, kızına da aynı şeyi söylüyor ve oğlu bunu duyarak büyüyor👧🏻👦🏼 Böyle birileri olsun etrafınızda dilerim.. Çocuklarınız "senin kendin güzel, buna ihtiyacın yok" duysun model aldığı kişilerden.. Aradığımız şey gerçekten bu olmalı.. Güvenin bana.. Diğerinin sonu yok.. Sonsuz bir mutsuzluk.. Vee mesajımızı verdiğimize göre.. Dağılabiliriz arkadaşlar😂 Kutlu olsun minnakımızın doğum günü.. İyi ki varolmuş💕 İyi ki doğmuş💕🎂 #liberumdoğumgünü #seninkendingüzel

Yorumlar

Popüler Yayınlar