Kırmızı Pötikareli Önlük ❤️

Selam🙋🏼

Kendime çok işlevli bir önlük diktim🤓👍🏻 Yeni dönemde önlüğümün içinden çıkan pek çok macera ile güzel şeyler paylaşacağım çocuklarla.. Laf aramızda, şimdi bu önlük okulda moda olur.. Bütün öğretmenler bundan ister.. Çok çalışıp hedeflerini yakalarlarsa neden olmasın? Bir gün öğretmenler odasında bulurlar belki bu önlüklerden❤️? "Önlüklü öğretmen" mevkiine erişebilirler bence bizim güzel öğretmenlerimiz😎 Önlüklü öğretmen demek, işlevsel öğretmen demektir çünkü benim kafamda.. İşinin kalitesini herşeyin üzerinde tutan öğretmen demektir kanımca.. Sempatiyi cazibeye tercih eden öğretmen demektir önlüklü öğretmen.. Ceplerinde boya kalemi makas yapıştırıcı sümüklü minnaklar için mendil taşıyan öğretmendir o.. Kareli önlüklü öğretmen ise belli ki bizim eğitimlerden geçmiştir😂 İşin mutfağına daha yakındır demektir.. Kareli mutfak ya ondan🙄 Önlüğün önüne sevdiği figürü yapıştıran yaratıcı kafalı, hafif çatlak, poti kareli poti kareli, eğlenceli, şevkatli yürekli öğretmenlerimiz olsun istedim.. Çok mu şey istedim?💕 Ha bi de Arzu hocanın müfredatına tam uyabilen zekası, saygılı duruşu, rahatlatıcı ses tonu olan, tertemiz elleri, gülümseyen yüzü, neşeli oyunları olan, güvenilir öğretmenler olsun istedim ekipte.. Bunun için tüm bu uğraşım.. Onlara böyle model olmak istedim.. Adile Naşit filmleri tadında bir eğitim kurumu olmak hayal değil.. İstersek olur.. Diye diye bir Eylül daha başlıyor.. Hadi bakalım👣 #liberumöğretmenleri Eylül 2016

Yorumlar

Popüler Yayınlar